САЙТ КОМП'ЮТЕРНОЇ МЕРЕЖІ ТА ОПЕРАТОРА КАБЕЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ "НОРМА-4"

e-mail Друк PDF

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ, СКАРГ СПОЖИВАЧІВ

  1. Споживач має право подати до центрів обслуговування абонентів заяву, скаргу (далі - заява) щодо надання та отримання послуг.
  2. Заяви споживачів розглядаються підприємством в порядку, передбаченому Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012р. № 295, і Законом України «Про звернення громадян».
  3. За результатами розгляду письмового звернення споживача надається письмова відповідь.
  4. У разі повторного звернення одного і того ж споживача по одному і тому ж питанню, якщо перший вирішено по суті, таке звернення не розглядається, про що письмово повідомляється особі, яка подала звернення, за підписом керівника.

Ліцензія Національної ради - ТОВ МП "НТ" Норма-4"

license_natsrada

Реєстр операторів, провайдерів - ТОВ МП "НТ" Норма-4"

registry_norma

Реєстр операторів, провайдерів - ПП "Локінет"

registry_lokinet

 

Наша мережа та TV

Наш форум

Реклама